• Servisimizde Son Sistem Cihazlarla Rot-balans ayarı yapılmaktadır.
  • Güvenliginiz için arabanızın rot-balans ayarını yaptırınız !
  • Rot-balans ayarlarının 5 bin km'de bir yapılması yerinde olur !
  • Yüksek süratlerde direksiyonunuz sarsılıyor, düz zeminde otomobil sağa ya da sola gitme eğilimi gösteriyor, frene basıldığında bir tarafa doğru çekiyorsa güvenliğinizi daha fazla tehlikeye düşürmeden Rot-balans servisine uğrayın.

 

 

Balans ayarı nasıl yapılır?

Bilgisayarlı sistemlerin hata oranı çok düşük. Otomobilin yerle temasını sağlayan tekerlekler jant ve lastik olmak üzere iki farklı parçadan oluşur. Bu iki parçadan Bilgisayarlı sistemlerin hata oranı çok düşük. herhangi birinde olabilecek bir yapısal dengesizlik tekerleğin tam bir daire çizmesini engelleyeceği için direkt olarak konfor ve yol güvenliğini olumsuz etkiler. Tekerlek yukarı-aşağı doğru dengesiz dönüyorsa, yani dönüş sırasında zıplama oluyorsa statik balans ayarı; sağa sola doğru engesiz bir dönüş varsa, tekerlek yalpalıyorsa dinamik balans ayarı yapılması gerekir.